• تلفن051-35410528
  • ایمیلinfo@plinfotec.ir
  • آدرسمشهد، شهرک صنعتی توس، فاز 2، اندیشه 5، دانش 4، شماره 666
  • ساعتهای آزادساعات کاری 15:00-07:00
  • تلفن051-35410528
  • ایمیلinfo@plinfotec.ir
  • آدرسمشهد، شهرک صنعتی توس، فاز 2، اندیشه 5، دانش 4، شماره 666
  • ساعتهای آزادساعات کاری 15:00-07:00

گردش کارت پارت لاستیک

معرفی سیستم مدیریت گردش کار پارت لاستیک

 

سیستم مدیریت گردش کار، یک ابزار نرم‌افزاری است که زیرساختی را برای راه‌اندازی، اجرا و نظارت بر یک توالی تعریف شده از وظایف به عنوان یک گردش کار فراهم می‌کند و به سازمان ها اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های روزمره و تکراری مرتبط با کسب و کار خود را تعریف و کنترل کنند. به عبارت دیگر، این سیستم‌ها به ساده‌سازی فرآیندهای روزمره کسب‌وکارها برای بهینه‌سازی آنها کمک می‌کنند.

گردش کار، روشی است که فرایندهای کسب‌وکارها را خودکار کرده تا مشارکت بین کارکنان با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرند. سیستم گردش کار، اتوماسیون فرایندهایی است که طبق آن مجموعه‌ای از اطلاعات، اسناد و وظایف بین پرسنل یک شرکت – مشروط به قوانین خاص – برای اجرا کردن اقدامات خاصی منتقل می‌شوند.

 

اجزای اساسی یک گردش کار:

یک گردش کار از 3 بخش اساسی تشکیل شده است.

مراحل تعریف شده: مراحل گردش کار چارچوبی از پیش تعریف‌شده هستند که برای انجام وظایف مورد استفاده قرار می‌گیرند. مراحل تعریف‌شده به وضوح مشخص می‌کنند که در هر مرحله از گردش کار تا نقطه پایانی چه اتفاقی می‌افتد.

ذینفعان: ذینفعان افرادی هستند که مسئول انجام وظایف در یک گردش کار هستند. این مسئولیت می‌تواند برای انجام یک مرحله از گردش کار، گروهی از مراحل یا کل گردش کار باشد. در برخی از گردش کارها، مراحل کاملا خودکار هستند که مشارکت ذینفعان را کاهش می‌دهد.

شرایط و ضوابط: منظور از شرایط و ضوابط، قوانین گردش کار است. این قوانین تعیین می‌کنند که هر کدام از مراحل چه زمانی کامل می‌شود و مرحله بعدی کدام است. شرایط بیشتر برای گردش کارهایی مناسب هستند که نیاز به تایید دارند و برخی از مراحل آنها بر اساس اطلاعات نادیده گرفته می‌شوند.

 

سیستم مدیریت گردش کار پارت لاستیک

سیستم مدیریت گردش کار پارت لاستیک با تکنولوژی .Net Core و Angular  پیاده سازی شده و برای نگهداری تمام اطلاعات از پایگاه داده قدرتمند  SQL Serverاستفاده میکند.

 

ویژگی های سیستم:

  • امکان تعریف گردش کارهای مختلف
  • امکان طراحی فرم های مختلف
  • امکان طراحی مراحل مختلف برای هر گردش کار
  • امکان ارسال موازی در گردش کار
  • امکان تعریف نقش های مختلف در گردش کار
  • ارتباط با چارت سازمانی شرکت
  • ارتباط و یکپارچگی با Active Directory و Mail Server
  • امکان تفویض وظایف به فرد دیگر
  • امکان واگذاری وظایف به فرد دیگر
  • امکان نمایش وظایف فرآیند بر اساس وضعیت های مختلف (شروع نشده/ تکمیل شده)
  • امکان نمایش درخواست های هر فرد بر اساس وضعیت های مختلف (شروع نشده/ تکمیل شده)
  • امکان نمایش تاریخچه هر فرم
  • امکان پیوست فایل به فرم ها بصورت نامحدود
  • امکان گزارش گیری
  • امکانات مدیریتی جهت مشاهده و پشتیبانی همه درخواست ها و همه وظایف توسط ادمین
  • امکان مشاهده لاگ خطاهای گردش کار
  • امکان ارسال ایمیل اطلاع رسانی به فرد ارجاع شده و درخواست دهنده
  • Responsive بودن محیط برنامه
  • به همراه نسخه موبایل نرم افزار
  • کاربرپسند و کاربری آسان